Jaka "normalna" temp pracy procka Pentium 3 ?

Autor: maćko.b (mbanaszek04_at_[wytnij.to}wp.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 19:50:24 MET

Witam, od jakiegos czasu mam problem z kompem, 2 razy spalil mi sie
wentylator i zalozyli mi w serwisie jakies wentylator chyba od celerona i
temperetura procka jest od 38-40 do 55-58 stopni C.Dzisiaj podczas
nagrywania plytki komp sie poprostu sam zrestartowal. Procesor to Pentium
3-500Mhz a plyta Abit BE6-2, jesli ktos posiada procka P3 to prosze o
podanie temp optymalnej pracy procesora,dziekuje-pozdrawiam.