>>monitor po raz ennty <<

Autor: ppp (kukii80_at_o2.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 19:35:02 MET

Pisze tutaj po dogłebnej analize grup i wielu stron www i powiem szczerze ze
coraz wiekszy metlik mam w głowie....

planuje nabyc monitor CRT - brak srodkow na LCD niestety :((

koszt to max 660zł (17")

mam na oku kilka baniek czy moglibyscie doradzic ktory wybrac i napisac jak
sie sprawuja i jaki wybrac...... cel to siedzenie po ok 10 h przed
monitorem- granie ogladanie filmow net programowanie word i podobne biurowe
rzeczy
oto moje typy ktory wybrac??

Samsung 763MB
Samsung 755DFX
LG T710PH
Belinea 103051
Philips 107T51

a moze cos inniejszego???? ja pasuje juz nie mam pojecia za duzo cyferek i
zblizonych parametrow
pomozcie

pawel