Nero 5.5.9 - nagrywanie audio - problem

Autor: Leszek Obey (obey_at_PRECZZPRECZEM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 17:00:56 MET

Mam Nero 5.5.9.0 (a na laptopie 5.5.9.24).

Nagrywam z radio pliki Wav, są dobrze nagrane, dźwięk cool, na tych dwóch
kompach nagrywam płytę Audio i jest metaliczny dźwięk, tak jakby sygnał był
przesterowany.

Ale... takie samo nero na innych kompach nagrywa dobrze, tzn. dźwięk z płyty
audio nagranej jest taki sam jak z plików wav. Pliki wav na wszystkich
kompach nie mają owego "metalicznego pogłosu" (dźwięku lekkiego
przesterowania).

co jest? bede wdzieczny za pomoc.może ktoś coś takiego miał.

BTW. Już odinstalowałem i zainstalowałem ponownie Nero.
BTW2. Pytam jako informatyk. Nie jako lamer. :-))

Leszek Obety.
obey_at_poczta.onetSKASUJTO.pl