Re: Zmiana karty graficznej

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 16:37:20 MET

In news:bt4240$i1e$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Wojtek H. typed:
> Cóż... Dziękuję za pomoc i radę. Więc rozpoczynam podróż po allegro :)
> A może lepiej jakieś regularne wpłaty na lokatę ...?
> Dalsze komentarze mile widziane.

ja bym to wszystko sprzedal na allegro, dozbieral kasy, kupil jakiegos proca
XP, pamieci DDR, i poszukal karty z serii GF 4 Ti. Jesli juz bardzo kiepsko
z kasa, to zmienilbym plyte na np MSI K7t Turbo (tez z allegro) i proca
jakiegos xp 1700+ (chodza na tej plycie nawet te 0,13 mikrona i kreca sie do
2000+, mimo iz MSI podaje na www ze nie obsuguja 0,13mikrona), pamiec
zostawil stara. Mysle ze nawet jak zmienisz sama grafike to proc nie podola
przy nowszych grach. Slabsze karty z serii FX to padaka jesli chodzi o
wydajnosc, proponuje poczytac:
http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/wstep.html

pzdr.
trzmiel