Re: Uwaga na wirusa!

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 15:50:55 MET

Użytkownik "Marcin Kowalski" napisał:

> ostatnio pojawił sie wir o nazwie ms blast

Zaraz, zaraz, chwilunia... no dobra, przyznaję się... wypiłem
trochę w Sylwestra... przysnęło mi się, ale jak się obudziłem to
był chyba już styczeń a nie sierpień ubiegłego roku. Ty, Marcin,
czy ty czasem nie piłeś razem ze mną? Bo widzę, że ciebie do tej
pory nie puściło ;)

> jestem ekspertem

Taaaa... pij dalej...

Jak wytrzeźwiejesz do kolejnych świąt, to pewnie nam tu radośnie
oznajmisz, że właśnie wynaleziono szczepionkę na tego skubanego
Blastera ;).

--
                        Pozdrawiam, Sniper