Re: Jaki teblet?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 14:56:37 MET

Użytkownik "Andy" napisał:

> jaki kupic tablet graficzny?

Moja siostra (grafik komputerowy z duuuużym doświadczeniem) jakiś
czas temu pożyczyła do przetestowania Pentagrama XXL o wartości ok.
550 zł i całkiem ciekawych gabarytach. Nie będę się rozpisywał, bo
ja tylko krótko rzuciłem na niego okiem, ale ona się dosłownie
załamała. Powiem wprost: qpa aż strach. Tandeta w każdym calu,
drętwota i kompletna tragedia w profesjonalnej pracy. Swoje testy
skwitowała stwierdzeniem, że lepiej się jej pracuje na 8-letnim
Wacomie wielkości pudełka na płytę CD. Ufam jej w tym temacie i
rownież polecam firmę Wacom.

--
                        Pozdrawiam, Sniper