Re: Czy mozna otrzymac dzwiek 5.1 przez winamp z ALC650?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 12:15:35 MET

Użytkownik "space_ship_earth" napisał:

> Dzwiek 5.1 dziala przy tescie oprogramowania realtek
> i w DVD oraz grach. Jednak winamp z codeciem ac3filter
> 0.70b wydaje dzwiek stereo.

A co odtwarzasz tym Winampem? Muzykę MP3 lub Audio-CD? Jeśli tak,
to wszystko jest OK, bo muzyka MP3 i CD jest stereofoniczna i
powinieneś słyszeć tylko przedni kanał. Można oczywiście zmusić
Winampa, żeby tworzył coś a'la surround i reprodukował dźwięk na
tylnym i centralnym kanale, ale dokonuje się tego na drodze
programowo-sprzętowej przy użyciu jakiegoś przełącznika w zestawie
grającym, odpowiedniej opcji w sterowniku do karty (jeśli taka
istnieje) lub dodatkowego pluginu do Winampa (możesz poszukać na
stronie producenta tego programu).

> Rowniez w grach dzwiek 5.1 drazniaco pulsuje zamiast byc plynnym.

Może sterowniki, których używasz są kiepskie. Mnie zawsze
denerwowały stery robione przez Realteka. Dlatego zawsze używam
sterowników napisanych przez VIA: Vinyl Stylus Audio Driver. Moim
zdaniem są lepiej dopracowane i chyba nawet ładniej grają. Polecam:
http://www.viaarena.com/?PageID=328

--
                        Pozdrawiam, Sniper