Re: ati 9100 - problem

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 11:41:01 MET

Użytkownik "Arteq" napisał:

> mam atr 9100 hercules, problem polega na tym ze po wloczeniu gry,
> czy dema 3D obraz znika a na ekranie pojawiaja sie pasy

Nie wiem, czy dobrze interpretuję to co piszesz, ale opiszę swoje
doświadczenia z tymi Hercami: kupiłem kiedyś taką kartę dla
znajomego i okazało się, że podczas jej dużego obciążenia (czyli po
włączeniu aplikacji 3D) na ekranie pojawiały się pionowe pasy o
szerokości ok. 1 cm. Okazało się, że karta jest uszkodzona, więc
wymieniłem ją na nową. Z nową było to samo i znowu pojechała do
sklepu. Dopiero trzeci egzemplarz okazał się udany.

Zanim jednak udasz się do serwisu, spróbuj przetestować tą kartę na
innym zasilaczu (koniecznie jakimś porządnym). Dużo pisało się o
problemach z tymi kartami, ale jak się okazywało, część z nich
miała swoją przyczynę w kiepskim zasilaczu. W każdym razie, w moim
przypadku wymiana zasiłki nic nie dawała.

--
                        Pozdrawiam, Sniper