Re: [OT] Jak daleko hdd od bzyczka?

Autor: Andrzej Mikolajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 11:06:45 MET

Uzytkownik "Shield" <sgra_at_poczta.onet.usun.anty.spam.pl> napisal w
wiadomosci news:bt1p5j$dho$1_at_walker.pcmedia.com.pl...

> Oj to chyba dawno temu ;) Niedawno przypadkiem rozlecial mi sie
> wodomierz i wszystkie bebechy byly plastikowe, wiec chyba zaden magnes
> by tego nie zatrzymal - no chyba zeby wytworzyc ogromne pole
> elektrostatyczne ;)

Na allegro sprzedaja magnesy neodymowe.
Okragle wysokosc 10mm srednica 30mm. :) Przykladasz z boku do wodomierza i
tylo strzalka raz w lewo raz w prawo.. ;) A co do elementow to wszystkie sa
plastikowe oprucz oski na ktorej jest ta srodkowa strzalka i elementu ktory
jest na tej osce. ;)
Sprawdzone. :>