Re: CDRW 24x

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 09:33:53 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:11456-1072878597_at_81.210.122.162,

> A moze bys tak panowal nad brakiem kultury?
> Skoro demonstrujesz takie zachowanie na grupie to mysle ze powinienes ja
> opuscic i ochlonac, łyknąć troche kultury osobistej i spróbowac drugiego
> podejscia..
> Ublizał Ci ArD ? Nie zauwazylem... a jak sam zes niedorajda i nie
> potrafisz poszukac tak prostej informacji w sieci to gratuluje.
> Uwage mozna zwrocic w sposob nie obrazajacy nikogo a teraz pomysl
> sam..naublizales komus i myslisz ze swiecisz? NIE .. w moich i chyba
> [...]
Pomijając fakt uzycia przeze mnie niecenzuralnych wyrazów, uważam, że moja
odpowiedź była jak najbardziej na miejscu.
Na głupie posty "u mnie w nagrywarce", sa głupie odpowiedzi. Jeżeli ten
b..... ArD mysli, że jest dowcipny, to sie myli, i to bardzo.
Za te wyrazy mogą was przeprosić z wyjątkiem ArD, którego, zgodnie z jego
życzeniem, przepraśzam.
Kończąc moją wypowiedź, kończę ten wątek i nastepne głupawe posty odpowiadać
nie bedę.
Pozdrawiam was w nowym roku i życzę dalszych sukcesów z nagrywarką ArDa.