Re: [NtG]

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 00:51:05 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek popołudniem, Pawel napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Takie teksty puszczaj sobie mamusi albo tatucsowi. Jak nie znasz
> odpowiedz na pytanie to sie nie udzielaj...

Czy ty się dobrze czujesz? Nie dość że walisz ciężkim świadomym NTG to
się upierasz że wszystko jest cacy? Litości bo ze śmiechu nie wyrobię.
Naucz się co to jest wrotka bo zupełnie nie wiem co masz w d.., czy
odpowiedzi grupowiczów, czy może zalazł ci aż tam twój
nies konfigurowany OE. Jak dla mnie w twoim przypadku PWMKaK i to w
górnych okolicach, lub inaczej określając II.

Na przyszłość jak już zrozumiesz to RTFPO - tam masz odpowiedź na
mid:bt0vff$kmt$1_at_nemesis.news.tpi.pl. (right click + information...)

ps Na razię u mnie masz -100, ale staraj się tak dalej to zostanie po
tobie czarna dziura za takie buraczenie

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --