Re: [NtG]

Autor: Pawel (Pavvcio_at_op.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 22:58:33 MET

Monnier

> Na takie teksty zwykle odpowiada się jedno:
>
> *PLONK*
>
> --
> Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam. (c) Henri Monnier
> \\|||//
> \0 0/ *Wojciech Michalczuk*
> --ooO---(_)---Ooo------------------- Szczęśliwy Skierniewiczanin :) ----

Tak i co mi jeszcze napiszesz ciekawego? Ze masz komplesky...? Sorki nie
jestem teraupeuta i nie pomome ci... Zobacz co pisze w moim poprzednim
poscie i zastasuj sie do tych rad. Po co umieszczasz linki do takich
obrazliwych stron, sprawia ci to satysfakcje ze przez neta mozesz komus
nawrzucac?