Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 05:15:10 MET

Wed, 31 Dec 2003 11:21:03 +0100, na pl.comp.pecet, Sniper napisał(a):

> Myślę, że nie tylko dla mojej.

A jednak myślę, że tak. To co ten durny OE nie potrafi robić
poprawnie lub co użytkownik nie umie skonfigurować to jednak jest
tylko i wyłącznie twój problem. Co do archiwum google to ma podobny
problem i przypadłość OE. W QP moje posty wyglądają jak szatka, ale
muszę cię w tym miejscu zmartwić i przytoczyć pewną regułkę:
_Porządne czytniki nie mają z tym problemu_
Właśnie testuję 40tude Dialog'a i jest to jak na pierwszy rzut oka
idealny program do newsów. Chociaż nie wiem czy do końca się przesiądę
bo małżeństwo TB i Hamster do tej pory biło inne czytniki IMHO na
głowę. Chodzi mi szczególnie o możliwości tworzenia szablonów.
Wrapowanie tekstu przy odpowiedziach to jest to czego na pierwszy rzut
oka mi najbardziej brakuje (skrypt Doktora u mnie niestety wcina
spacje zamiast justować), ale pożyjemy zobaczymy.

> EOT.
Potwierdzam

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --