Re: Zalman do VGA

Autor: .:martin:. (martin_at_megapolis.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 20:20:24 MET

In news:bt1nlp$6hg$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Andrzej Mikołajczyk <silnik_at_NOSPAM.banita.pl> typed:
> Mam pytanko.
> Jak zwykle. ;)
> Czy takie cos wychlodzi mi Sapphire Radeon 9100 128MB ?
> Mam zamontowanego tez zalmana na procku i w sumie moge ustawic zeby
> ten na ramieniu dmuchajacy na jeza od procesora dmuchal na grafike.
> Pozdr.
> Najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich.

Polecam zamist tego zalmana VGA Silencer z Arctic Cooling, dzisiaj bede
wystawione na allegro w moich aukcjach za 84 zl.
Opis jest tutaj: http://www.arctic-cooling.com/en/products/vga_silencer/

--
Pozdrawiam. Marcin
wycisz swoj komputer: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=215064