Re: zestaw komputerowy

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 19:25:01 MET

Zeus claimed:
> Będę składał zestaw dla kuzynki - komp ma służyć po trochu do
> wszystkiego(raczej z naciskiem na gry) i nie ma być modyfikowany przez kilka
> lat

> Radeon 9500 'build by ATI' 64 MB DDR DVI + TV (AGP x8, 3.3 ns) bulk

Ta karta jest zbyt słaba do gier które są w tej chwili dostępne a co
dopiero za rok. W zależności od tego jakie kuzynka ma doświadczenie w
graniu (raczej żadne skoro padł pomysł żeby kompa przez 2 lata nie
zmieniać) może być to jednak dobry pomysł.

Ja bym dał 9600PRO.

> obudowa Modecom Angel (zsilacz Huntkey 300W

Oj nie. Modecom GT to minimum, inaczej może być bum (512MB ram +
radeon).

> cena wyszła 4070PLN i nie może wzrosnąć (już i tak przekroczyłem górną
> granicę o te 70 zł )

No to olej co napisałem o karcie i lepszy zasilacz tam daj. Ja uważam że
Sirtech/Enlight/Chieftec 300W nie będzie chybioną inwestycją.

Ponadto athlon xp 2000+ jest za słabym procesorem do gier, moim zdaniem
Duron 1.8GHz lepiej się sprawdzi a jest tańszy.

Zapytaj jeszcze na pl.rec.gry.komputerowe sprzęt.

--
          Marcin Wojtczuk
 [ http://www.stringi.com/viper/ ]