Re: zestaw komputerowy

Autor: Zeus (marhirUSUN_TO_at_icpnet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 18:00:16 MET

Użytkownik "strOOs" <stroos83-CUT-_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

kupowałem 3x Mediatechy i inne "nonamy" i wytrzymywały po pół roku, teraz
mam te głośniki i jestem bardzo zadowolony, a za 62 zł to sie chyba opłaca?

> klawiatura? Sadze, ze jakas prostsza i tansza starczy... bajery typu
> odpalanie IE z klawki to mozna taniej zalatwic, a znaczek Logitech'a
> nie ebdzie az tak konieczny

> jw. Poza tym, jesli kuzynka nie ebdzie grala nalogowo to Samsung,
> Trust, A4 Tech jej styknie, a w cenie wlozysz cos innego:)

klawiaturę i mysz (zresztą jak cały zestaw) wybrałem wg własnych upodobań,
jak dla mnie to nic nie zastąpi logitecha, jakoś nie mam przekonania do
A4Techa (zbyt dużo widziałem zepsutych w krótkim okresie czasu)

> A gdzie jakas tania sieciowka 10/100 ? Przyda sie na pozniej, a
> kosztuje ze 30zl;)

zintegrowana na płycie

> Podliczylem tak na szybko bez klawki (30zl), myszy (60zl) i
> glosnikow, ale za to z sieciowka i plyta GA 7VT600-1394 SATA (368zl)
>
> Wyszlo mi 2720zl
> Z klawka i myszka to jakies 2820zl, masz wiec 1250 na wybor monitora i
> dzwiekowki (opcja).

a wg jakiego cennika? - bo mi tak w żadną stronę nie wychodzi

A na dodatek zmiescisz sie pewnie z SB Live 5.1 za
> jakies 150zl. Warto pomyslec, bo dzwiek lepszy niz wbudowany:)

na tej płycie jest SoundStorm, więc wydaje mi się że SB jest nepotrzebny

> "Minimalnie" pozmienialem, ale mam nadzieje, ze pomoglem:)

na pewno da mi to do myślenia (zwłaszcza ta klawiatura i mysz :-)
Dzięki

--
Pozdrawiam
Zeus