Re: Jak sprawdzic jaka to plyta glowna

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 17:30:35 MET

Greg wrote:

> Potrzebuje sterowniki do plyty glownej aby wlaczyc tryb
> bus-master, ale nie wiem co to za plyta. Chipset to VIA Apollo Pro. Podobno
> istnieje jakis sposob wyszukiwania producenta po jakis numerach
> umieszczonych na plycie. Moze ktos zna szczegoly?

Odpal kompa i spisz numer seryjny, pojawiający się na starcie - tam
gdzie wersja bios'u - i wpisz go w googlach. Możesz też ściągnąć taki
programik jak AIDA i on zrobi to ładnie za ciebie...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840