Re: Jedno pytanie

Autor: Tomasz Pyter (xander_at_mp.pl.antyspamer)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 16:37:47 MET

Manio <sotra_at_o2.pl> wrote:
> nie w kabelkach problem
> plyta ATX uruchamiana jest na zasadzie zliczania impulsow , czyli
> wcisniesz raz, komp sie wlacza , wcisniesz 2-gi raz komp sie wylacza,
> ale plyta nie potrzebuje / i nie dostaje / napiecia na stale - a tak
> jest w w plytach AT gdzie wylacznik gdy jest wcisniety - to podaje
> caly czas napiecie => wycisniety (off) odcina napiecie i plyta (komp)
> sie wylacza.

Wyslalem ten tekst do Manio na priva (przez pomylke), wiec teraz wysylam na
grupe:

To podepne sie pod to pytanie i dodam swoje - czy trzeba cos szczegolnego
kombinowac zeby bez obudowy(czyli bez podlaczonego wlacznika) odpalic
kompa - mam na mysli podzespoly rozlozone na stole :-)
Płyta ATX.

pozdrawiam, Tomek