Re: [NtG]

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 15:39:50 MET

[posted and mailed]

"Pawel" <Pavvcio_at_op.pl> wrote:

> Takie teksty puszczaj sobie mamusi albo tatucsowi. Jak nie znasz
> odpowiedz na pytanie to sie nie udzielaj...

A Ty jak nie znasz podzialu usnetu na grupy tematyczne to tez sie nie
udzielaj.

pl.comp.pecet to grupa czysto sprzetowa wiec juz jak sam zauwazyles NTG.
Szczegoly znajdziesz na www.ntg.w.pl oraz www.pecet.w.pl a odpowiednia
grupe poszukaj na www.jakagrupa.prv.pl

BTW proponuje poczytac tez netykiete, bo masz tez problemy z konfiguracja
czytnika i kompozycja postow www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,