Odblokowywanie mnożnika w Bartonie

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 14:22:57 MET

Witam

    Na początek wszystkiego najlepszego w nowym roku, jak najniższych
temperatur, brak problemów ze sprzętem i najnowszych procków oraz
wszystkiego co tylko potrzebujecie. I od razu też mała prośba abyście nie
krzyczeli za bardzo bo jeszcze boli mnie głowa po sylwku :D

    A teraz do rzeczy. Przed chwilą czytałem artykuł na toms hardware o
bartonach, i było tam poruszone odblokowywanie mnożnika. Artykuł tutaj:
http://www.tomshardware.com/cpu/20030210/index.html
Przyznam szczeże że bardzo mnie kusi taka mała operacja na procesorze aby
wycisnąć z niego dodatkowe soczki, jednak boję się go uszkodzić. Dlatego
prosiłbym o informacje czy ktoś już to próbował robić i jakie były
rezultaty. Tudzież może ktoś widział gdzieś jakieś informacje/artykuły na
ten temat.

    Z góry dzięki za wszelką pomoc.

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto_at_o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@200Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #