EPOX 8RDAE+ATHLON XP2200+256/266-PROBLEM!!!

Autor: Paweł (mojacyfrowakrainaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 13:59:10 MET

Witam serdecznie!

Mam problem, objawia się on nastepująco. Komputer w konfiguracji jak w temacie
chodzi sobie pięknie-ładnie, przeładowuje się itp. itd., gdy wyłączy się go na
kilka godzin i ponownie uruchomi - ani mru, mru- czarny ekran i kilkukrotne
pipczenie! Tylko reset biosa zworką na płycie pozwala uruchomić komputer na
nowo! Mam pytanko, czy powodem może być kość pamięci? Jest 2xDDR 256MB PC2700
(PC333) z tym, że każda od innego producenta ale o tych samych parametrach.
Przy okazji, na jakich ustawieniach FSB powinien pracować Athlon 2200 i jaki
mnożnik, gdzieś wyczytałem że ma mieć 1800MHz, czy to prawda? Prosze pilnie o
pomoc!

Pozdrawiam i Szczesliwego Nowego Roku!!!!

Paweł