Re: Jedno pytanie

Autor: Wasyl (a_at_a.a)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 10:35:40 MET

Użytkownik "Janusz Lepionko" <jl0_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czym sie rozni zasilacz ATX od zasialacza AT ?
Największa różnica to inny kształt wtyczki zasilajacej płytę główną.
Zasilacz AT nie daje napięcia +3,3v. więc do płyty ATX nie podłączysz
zasilacza AT, ponieważ ta pierwsza wymaga więcej napieć niż daje zasilka AT.
Zresztą płyta ATX w niektórych wypadkach musi być stale zasilana +5v (np
uruchamianie z klawiatury).

Słyszałem o modyfikacjach zasilaczy ATX_at_AT (z ATX na AT, nie odwrotnie),
oraz łączenie ATX z AT, ale osobiście nic takiego nie robiłem.

--
Pzdr, Wasyl - Rosyjski Naukowiec
zsrr4ever @ wp . pl