Re: komp do zlozenia

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 02:58:48 MET

Andre wrote:

> tak. napiecia sie nie zgadzaja.... sam wlasnie z tego powodu msialem kupic
> nowa grafike...

czytac uwaznie archiwum grupy i odpowiadac dokladnie na pytania!!!

magistrala AGP wystepuje w dwoch odmianach; jedna z nich jest zasilana
napieciem 3.3V a druga napieciem 1.5V; mozliwe jest zasilanie obydowa
rodzajami napiec; stosownie do rodzaju zasilania zlacze magistrali ma
pewne fizyczne poprzeczki; generalnie mozna przyjac ze uniemozliwiaja
one wlozenie karty obslugujacej swoje napiecia do magistrali, ktora nie
oferuje tych napiec;

tryb pracy x1 x2 x4 nie jest zalezny od rodzaju zlacza; czyli nie zalezy
od rodzaju zasilania; zarowno karty 3.3V jak i karty 1.5V sa w stanie
pracowac w roznych trybach ze zbiory {x1,x2,x4};

pozdrawiam;
adas;