Re: Problem - nagrywarka HP cd-writer 9100

Autor: Tomasz Sadzikowski (slurp_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 01:20:46 MET

Użytkownik "Domel" <doomel_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Problem polega na tym, że w biosie ja wykrywa a w windowsie (XP) niestety
> nie. Da sie z tym jeszcze coś zrobić (może trzeba jakieś sterowniki) czy
> spisać ją na straty ??

Witam i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU GRUPOWICZOM ŻYCZĘ!!!!!

Sprawdź jaki masz firmware nagrywarki. Pod tym adresem
http://www.hp.com.pl/sterowniki/index.php?s=3&pid=C4460A masz wersje 1.0c.
Niestety żeby zrobić uaktualnienie musisz mieć zainstalowany Win98 lub
WinME,
pod DOS'em nie działa. Na tej stronie jest też oprogramowanie do tej
nagrywarki
pod WinXP, więc ta nagrywarka pod XP musi działać :)

Pozdrawiam
Tomasz Sadzikowski