Re: Temperatura Duron 1600 !!

Autor: gregor (gregor_at_WYTNIJdresik.z.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 15:18:29 MET

jegomy(a): Rafał wystukał(a):
> Mam pytanie odnośnie bezpiecznej temperatury dla procesora Durona 1600
> którego podkręciłem go częstotliwości 2046,16 szyna systemowa
> ustawiona 170,52 Mhz a napiecie 1,60 V. Temperatura w spoczynku
> wynosi ok. 43 C a w czasie np. grania nie przekracza 50 C. (AIDA32)
> Pytanie może banalne ale zawsze byłem posiadaczem procesorów Intela a
> tam temperatura była o wiele wiele niższa.
>

> Duron 1600 zwykły CollerMaster + Copper Pad
> MSI KT4AV
> Gainward GeForce3
> 512 Ram

Mam Durona 1200 od ponad roku, temperatura na rdzeniu wynosi przeważnie 60C,
choć juz 3 razy zawiódł mój wentylator i temperatura podskoczyła do ponad
100C. Jak do dzisiaj nie było w związku z tym, że temperatura przekroczyła
AMDekowskie tablice na których maksymalna temperatura wynosi 90C. Dowodem na
to, że temperatura faktycznie przekroczyła kilkukrotnie 100C jest to, że za
każdym razem gdy sprawdzałem stan radiatora poparzyłem sobie rękę :) Więc
szanowny kolego nie martw się tym, że Twój procesor osiąga 50C bo bardzo
daleko mu do krytycznego stanu :)