Re: Logitech dual optical :(

Autor: MaciekP (walker_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 12:36:18 MET

"korkodyl" <korkodyl_at_gazeta.pl> wrote in message
> Witam
>
> Posiadam jakies czas taka mysze i wszystko byloby super gdyby nie to ze
> zeszly te paseczki na ktorych porusza sie myszka :(
> Nie wiecie czy mozna gdzies takie kupic ??
> A moze jakas rada jak w inny sposob sobie poradzic ??
> Bez tych "poduszeczek" gryzon porusza sie dosc opornie... :(
>
> Pozdrawiam
> Kork

Dziwne - mam Cordless mouseman optical 2 ponad 2 lata, pracuje caly dzien na
niej od rana do wieczora (zarowno praca jak i przyjemnosci) i daleko jeszcze
do ich starcia. Moze miales kiepska podkladke - ja uzywam takiej z PlusGSM
ktora dostalem gruba folia z woda pod spodem - bo to nie jest naturalne
zjawisko w takim tempie zjechac te podkladki teflonowe.
Jednak problem ciekawy ! Bo predzej czy pozniej przyjdzie czas na wymiane a
w sklepach nie spotkalem sie z takimi akcesoriami...
Pozdrawiam
MaciekP.