Re: dysk - tragedia

Autor: Mis (krzyre_at_box43.no-spam.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 11:21:30 MET

Użytkownik "novax" <novax_at_SPAM-PRECZ.wp.pl> napisał w wiadomości
> miałem niedawno dokładnie to samo na dwóch WD600JB.
> nigdy więcej nie kupię żadnych produktów tej firmy...

Ja nie wiem o co wam chodzi, ja w tym roku sprzedalem z kilkadziesiat (a
moze powyzej 100? nie liczylem...) dyskow WDC z serii JB i mialem tylko dwie
reklamacje!! Jedna to dysk byl na dzień dobry trzaśnięty, a druga to
gostkowi zasilacz się spalił i uszkodził m.in. właśnie dysk twardy. Sam
używam WD800JB i też jestem zadowolony, chodzi bez zarzutu.... A jak macie
zworke ustawiona? Bo ja kiedys zapomnialem o ustawieniu zworki i bylo
ustawione na master vs slave mimo ze byl sam na tasmie, i wlasnie takie
numery robil jak opisywaliscie. W takim przypadku musi być bez zworki.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz