Re: CHIP -magazyn

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 11:15:57 MET

Użytkownik "Kot" <rumata_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości

CIACH

Niestety co do sprzetu tez sie musze zgodzic. Jeden z moich "dziadkow" ( p
200 MMX 64 ram ) chodzi juz dobrych pare lat ( 5-6 ? ) plyta INtela i nawet
baterii nie trzeba bylo wymieniac - NIC zadnych problemow. Jest to dla mnie
wrecz szokujace ze chodzi na nim KAZDA dystrybucja Linuxa ( nie mowie o
Xwindow - choc tez chodza ) , sprzete wrecz sprawia wrazenie stabilnego ( 12
godzinny rendering w 3D Max 3 2 lata temu :) ) . Strach mnie bierze ze
tak nas pieknie w konia zrobili - niby sa to "gazety dla specjalistow" ,
jednak tak redagowane - UMYSLNIE - zeby czlowiek byl zalezny od serwisu i
nie mogl byc samoukiem-hobbysta : ( !!! Nie wspomne o polskiehc ksiazkach -
nedza , niestety te sa znow tak zredagowane aby byly .. .. nieczytelne a
problemy zawile i "zaslaniane" danymi technicznymi , zamiast po prostu
napisac " jak sie zepsuje to i to - to masz takie pokretlo tu i tu , a
dostaniesz sie do niego tak :)) wiem ze brzmi smiesznie ale wiecie o co
chodzi , chociazby o to aby pokazac zdjeciami naprawe zasilacza , wymiane
wentylatora w nim i kilku kondensatorkow.... nie zamiast tego opisuja
parametry techniczne tego zasilacza i pokazuja wtyczki !!! ( Anatomia PC ,
Wartsztat Komputerowy , Rozbudowa i Naprawa PC ) !!!!