Re: przerobka Radeona 9800xt na 9800 pro -czy prawda?

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 09:29:38 MET

> Jak lepszy model "A" i gorszy model "B" są identyczne w kosztach
produkcji,
> a różnią się technologią i procesem wytwarzania, to taniej jest produkować
> lepszy model "A" i programowo zmniejszać jego możliwości niż zwiększać
> koszty produkcji produkując dwa różne modele które kosztują tyle samo.

"dziwni" mialem na mysli dlatego, ze jezeli przerobke mozna dokonac w sposob
programowy a wiec bez zbednego wysilku nawet dla slabozaawansowanego usera,
bez ingerencji w gwarancje, a dodatkowo sposob owej przerobki zostanie
odpowiednio naglosniony w mediach, to jasnym wydaje sie fakt skierowania
swojej uwagi userow na karty podatne na taka wlasnie przerobke, a wnoszac
dalej mozna sie spodziewac spadku zainteresowania kartami 9800 pro bo po co
kupowac cos za 2 tysiaki jak mozna miec to samo za 1100 zl?
Efektem tego moga byc prorokowane przeze mnie dzialania zmierzajace do
uniemozliwienia powyzszej przerobki, a jesli to nie bedzie mozliwe (czytaj:
ekonomicznie oplacalne) wycofanie z rynku tanszych kart.

zdrowko
x4y4