Re: Asus A7N8X Deluxe - kilka pytan

Autor: m b (mbarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 02:44:08 MET

Witam

> A specyfikację płyty widziałeś? Jakbyś poszukał, to wiedziałbyś że płyta
> ma 2 porty ATA i 2 porty SATA a to jest 4 napędy ATA i 2 napędy SATA.
> Następnym razem pomyśl i poszukaj zanim zadasz pytanie na grupę.

Widze, ze swiateczna atmosfera Ci sie udzielila.
Na stronce Asusa w specyfikacji podane sa 2 kanaly ATA i 2 kanaly SATA tak
jak napisales, nie jest jednak napisane ile urzadzen mozna pod te kanaly
podpiac. Co do ATA nie mialem watpliwosci, z SATA jednak sie nie spotkalem
dotad, stad pytanie.

Mysle, ze tak. Zgadlem?

Pozdrawiam
Mb