Re: Mnoznik

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 02:22:24 MET

Pawel wrote:

> Witam
> Posiadam Athlona 1.4 GHz oraz Abita kt7a Raid. Zmieniajac szyne udalo
> mnie sie maksymalnie podkrecic procesor do 1.48GHz, pozniej
> zwiekszajac szyne komp nie uruchamial sie... Wina jest zablokowany
> mnoznik czy plyta glowna. Jesli to wina mnoznika to mozecie napisac
> instrukcje jak odblokowac ow mnoznik a moze znacie jakies ciekawe www
> pl zwiazane z tym tematem Pawel

To nie jest wina mnożnika bo co ma piernik do wiatraka. Po prostu
procesor już więcej nie wytrzymuje. Thunderbird 1.4GHz to ostatni
procesor w serii. Potem były Athlony XP. Dlatego nie kręci sie on zbyt
dobrze:/
Jakiej opcji używasz do kręcenia? Zwiększasz FSB/PCI czy używasz tej
opcji cośtam FSB Plus(wiem, że ona jest w KT7, nie wiem czy w KT7A)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)