Re: !POMOCY! - Komputer startuje raz na kilkadziesiąt prób.

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 00:47:42 MET

"d@\\/!d w wiadmości <bsfpl8$phi$2_at_nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> U mnie nie było beeeeeeep, ale objawy podobne - pomogło dokładne
> odkurzenie płyty (również z drugiej strony - od obudowy).
> dav
W pierwszej kolejności zresetowałem BIOS, po czym rozkręciłem komputer na
częsci pierwsze i dokładnie wyczyściłem każdy element pędzelkiem, sprężonym
powietrzem a styki nawet benzyną ekstrakcyjną odtłuściłem. Nie pomogło.

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  mailto://motto77.NOSPAM@op.pl/ gg://384683/