Re: !POMOCY! - Komputer startuje raz na kilkadziesiąt prób.

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 23:24:12 MET

Krzysztof Rynkowski w wiadmości <bsfn6p$j48$1_at_atlantis.news.tpi.pl>
napisał(a):

> Tak więc pozostały Ci tylko trzy możliwości: MB, RAM i VGA,
> no czwarta - zasilacz.
> Nie znam innego sposobu, jak kolejna podmiana elementów.
> Cudów nie ma jeden z ww. jest niesprawny.
Ale ja właśnie piszę z tego komputera. Apropos cudów mam dwie identyczne
płyty MS i Celki 300. Startują normlanie, jak zamienię między sobą
procesory nie startują po powtórnej zamianie na pierwotne miejsca startują
i działają dobrze :) Wracając do tematu, grafika działa odpaliłem Americas
Army, gierka jest trochę wymagająca i na pewno obciążyła w 100% moją kartę.
Więc nie grafika. Ram zamieniałem z sąsiadem bo ma identyczny, u niego
obydwa działają, po wyjęciu RAM'u piszczy inaczej (tak jak powinien w
znajomy mi sposób i się nie wyłacza). Procesor? No cóż nie wiem jak go
sprawdzić, ale właśnie on teraz pracuje, tak jak i płyta główna. Po
włączeniu komputera z wyjętym procesorem milczy i również się nie wyłącza.
Zasilacz też ten na którym nie chce się podnosić. Dlatego zgłupiałem.
Zazwyczaj już po pisku lub jego braku wiedziałem co boli komputer (po to
m.i.n. są książeczki od płyt głównych), ale tym razem zdębiałem.

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  mailto://motto77.NOSPAM@op.pl/ gg://384683/