Re: czy glosna praca dysku moze byc podstawa reklamacji?

Autor: marcus075 (znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:39:47 MET


> > imo: jeżeli na stronie producenta lub gdziekolwiek indziej jak napisane,
> że
> > ten dysk ma mieć XY dB to musisz to jakoś sprawdzić- jeżeli ma więcej to
> > jest to podstawa reklamacji
>
> tylko jak to sprawdzic? domyslam sie, ze porownanie na sluch do drugiego
> identycznego modelu nie wystarczy...

są do tego urządzenia- ale drogie strasznie... a imo jak oddasz do serwisu i
powiesz, że "na ucho" chodzi głośniej niż specyfikacja podaje to muszą to
sprawdzić...

-- 
| marcus075; GG: 3585538; marcus075 [atka;] xl . wp . pl; WinXP Pro SP1a |
| Soltek 75KV2-X; Athlon 1GHz; 256SDR Ram |
| GF4 MX 440 64DDR 128bit; Deawoo 15" 1024x768x32_at_85Hz |
| CDRW LG 52/24/52; CDROM LG 48x; Samsung 60GB 5400rpm |


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:59:21 MET DST