Re: !POMOCY! - Komputer startuje raz na kilkadziesiąt prób.

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 23:12:36 MET

Nazgul_zulus w wiadmości <bsfmp3$hao$1_at_atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Ja mialem podobny problem, winny byl zasilacz,
> Jak go podmienilem, to wszystko na nowo zaczelo dzialac.
No ale co z tym zasilaczem może być nie tak? Za słaby (300W do tej pory
działał bez problemu), uszkodzony (jak się podniesie to działa ok)??
Czy można to jakoś sprawdzić nie wyłączając komputera, aby mieć pewność?

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  mailto://motto77.NOSPAM@op.pl/ gg://384683/