Re: RAID - wybor dyskow

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:09:26 MET

> to to ja wiem - mi chodzi o to ze jak sa dwa rozne to czy nie bedzie jakichs
> problemow np.z roznica ich predkosci?

Wszędzie przy Raidzie trąbią, że najlepiej jak dyski są tego samego typu (typ/model/pojemność) bo to daje 100% takiej samej pracy obu dysków, aczkolwiek Raid powinien sobie poradzić z niewielką różnicą w pracy dysków, ale Raid który pewnie chcesz zrobić to zwykły raidek z płyty głównej, a z tymi w ogóle są problemy i w większości wypadków chyba wiele nie wnoszą, za to przysparzają wielu problemów. Było o tym wiele razy już na grupie. A Sagaty to sobie odpuść od razu....

--
Mariusz