problem z myszą :)

Autor: Mazaq (mazaq.usun.ten.text_at_nospam.g.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:13:53 MET

Kupiłem sobie na Allegro myszkę Medion MD 6419 (optyczna, bezprzewodowa).
Wszystko by było ok, gdyby nie to, że nie działa :). Mysz jest ok
(sprawdzałem przy radiu - radio odbiera od niej sygnały). Oprogramowanie
niby się instaluje bez porblemów. Przypuszczam że mam skopaną stację bazową
(niby śię świeci czerwona lampa jak odkładam sprzęt do ładowania, ale to
jedyna oznaka życia). Mysz jest USB, ale komputer nic nie wykrywa po jej
podłączeniu, nie świeci się zielona lampka... nic się nie dzieje...
Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki - może ktoś ma taki model albo wie co
zrobić (może brakuje jakichś sterowników USB, albo porty są jakoś
zepsute...) Dzięki!