Odp: dziwny problem

Autor: Łukasz (luklab_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 21:40:05 MET

> czy probowales juz zmieniac dzielniki do PCI i AGP ?

tego nie probowalem i powiem szczerze ze nie bardzo wiem jak to zrobic;
sprawdzalem w biosie - tam - z taktowania szyny - poza ustawieniem dla
procesora jest tylko opcja "pci latency timer" i ustawienia
32,64,96,128,160,192,224 i 248. Standardowo ustawione na 64;
wydaje mi sie ze Twoja propozycja jest ok (wszak karta dziala dobrze przy
wyzszym taktowaniu procesora a zatem i szyny AGP) - nie wiem tylko jak ja
wykonac. Moze Ty bedziesz wiedzial?