WinXP i dodatkowe porty USB - pomocy !!

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 20:44:38 MET

Witam

Sorki za crossposta, ale problem jest soft+hard.

Mam taki sprzęt: Abit BX-6 z PIII-800EB na chipsecie BX, reszta nieistotna
jak sądzę.
Siedzi na tym WinXP SP1 PL
Jak wiadowmo, ma ta płyta 2 porty USB 1.1
Sprzęt pod USB to: HP DeskJet 930 oraz skaner Plustek OpticPro U12, USB Link
i mysz Intelli Mouse Optical USB

Dokupiłem kontroler MiNt USB 2.0 3+1 i...

Po włożeniu system sam znalazł stery i uaktualnił sprzęt. Karta nie działała
jednak, tzn nie widzi podpiętych urządzeń.
Zrestartowałem to się przywiesił przy bootowaniu. Ostatnia dobra
konfiguracja i... znowu znalazł sprzęt ale po restarcie wstał. Nadal brak
urządzeń USB podpiętych do karty.
Zaaplikowałem najnowsze stery ze strony VIA (VIAUSB2V258-L-M) wcześniej
kombinując ze zmianą w rejestrze wpisu z "Dodatek Service Pack. 1" na
"Service Pack 1" bo Setup sprawdzał wpis. Znowu przywisło przy restarcie.
Ostatnia dobra konfiguracja i... wywaliłem wykrzykniki i wsio co było,
odpaliłem znowu nowe stery i po restarcie wstało.

Ale do kul... nędzy nadal nie widzi podpiętych urządzeń.

Co ciekawego we właśniwościach urządzenia "USB 2.0 Root Hub" widnieje
producent "NEC"

Wszystko niby oki, jest USB 2.0 Root Hub, są 2 koncentratory USB, są 2
kontrolery pomocniecze USB VIA Rev 5, jest rozszerzony kontroler hosta USB
VIA.

Czy ktos mógłby udzielić mi pomocy, bo nie wiem co dalej robić ;-(

Portu USB zintegrowanego na płycie nie moge wyłączyć z poziomu BIOS'a

Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę wszystkim.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.