Re: instalka WXP

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 17:16:57 MET

Użytkownik " GrzesiekP" <gp8.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> problem: przy próbie instalacji WinXP pojawia się komunikat o uszkodzonym
> dysku twardym,(F3-zakończ instalację); w98 instaluje się nieprawidłowo,
tzn.
> nie można po zainstalowaniu instalować sterowników płyty głownej itd.;
WinMe
> instaluje się normalnie, komp działa prawidłowo tzn. wszystkie peryferia
> (napędy, mysz,klawiatura, pad pod USB)działają, komp nie jest "kręcony",
> jedyny dziwna rzecz: w menadżerze urządzeń widoczne są podwójnie monitor
> (standardowy i faktyczny czyli Philips) i karta graficzna (standard i
radeon).
> Pytania: 1)co jest grane?
> 2)jak zainstalować WXP?

Miałem identyczny problem z płytą ECS'a K7VZA wkońcu po mojej białej
gorączce oddałem kompa do serwisu i zrobili go, chociaż też się namęczyli.
Co ciekawe
WinXP HE instalował się a WinXP Prof nie nawet po całkowitym formacie.
W serwisie powiedzieli że możliwe że coś jest z płytą nie tak (chociaż
pracować na kompie da się) ale wersja Prof ma jakieś tam zabezpieczenia żeby
komputera nie spitolić. Ale jak serwisanci poradzili sobie - tego nie
powiedzieli.
Z WinXP jest (podobno) tak, że musisz go instalować na maszynie na której
będzie chodził, bo przypisuje się on do danej płyty głównej, więc
przekładanie twardziela do innego kompa i tam instalowanie nic nie da.

Pozdro KILER