Notebook Dell Latitude... pomóżcie

Autor: Avatar (xi.avatar_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 15:51:57 MET

Witam wszystkich...

Mam problem z notebookiem dell latitude CPT z serii C

mianowicie, po wciśnięciu włącznika nie dzieje sie nic,
( tzn cisza, nie pracuje dysk ) pozatym, że zapala lampki kontrolne i
 zawiesza sie na tym etapie. Nie wiem czy to ma znaczenie ale diody
zawieszaja sie na ustawieniu

1 1 0
0 1 1

czyli zapalone są: power, HDD,oraz Caps Lock Scroll Lock...

Proszę pomóżcie, doradźcie, może ktoś ma jakąś dokumentacje serwisową
tegoż notebooka?

Byłbym bardzo wdzięczny, jeśli w grę wchodziłoby pożyczenie, bądź
skopiowanie dokumentacji, można by było nawet mówić o jakiejś rekompensacie