Problem z wlaczniem notebooka

Autor: Krzys K (krzys234_at_yahoo.com)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 15:00:36 MET

Mam taki problem z moim notebookiem, a mianowicie nie chce mi sie wlaczac za
kazdym razem.
Kiedy wciskam przycisk Power, dioda power zapala sie i sygnalizuje ze
komuter jest wlaczony,
twardy dysk zaczyna sie krecic, jednak procedura bootowania sie nie
uruchamia (nawet LCD sie
nie wlacza). Zeby uruchomic go musze kilkatrotnie wlaczac i wylaczac az
zalapie i system normalnie sie uruchamia.
Zrobilem uaktualnienie BIOS-u, wymienilem baterie CMOS-u na plycie glownej,
ale nic nie pomoglo.
Dzieki za pomoc i jakiekolwiek sugestie.