Erox 8RDA i resety w dual DDR?

Autor: Paul Luck (paulluck_at_bb.home.pl.spam)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 13:26:04 MET

Jest sobie Epox 8RDA, 2x512MB TwinMos DDR PC400 i Athlon XP 2200+@166x12
W konfiguracji Dual DDR sam robi resety, w single DDR 100% stabilny!
Co to może być? Zasilacze sprawdzałem różne od 300 do 450 W, napięcia są OK.
Sprawdzałem na różnych ustawieniach FSB i mnożnika, ale nic to nie dało.
(dodam jeszcze ze pamięci są identyczne - różnią się tylko numerem seryjnym
i to tylko o 15)

Zmieniałem ostatnio w komputerze tylko ram, wcześniej było 512+256 w single
i też 100% stabilnie.

Pozdrawiam
Paweł