dziwny problem

Autor: Łukasz (luklab_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 12:52:29 MET

Czesc,

Kto pomoze mi rozwiazac moj przypadek? Sprawa wyglada tak :

Sprzet :

- Intel Pentium III 500
- plyta Zida Intel BX
- pamiec Ram 128 MB (133)
- 12 GB HD Western Digital
- GeForce 2 MX 400 64 Ram (AGP x2)

Problem polega na tym, ze karta graficzna nieprawidlowo dziala w grach kom
puterowych (benchmarkach) w sytuacji kiedy procesor taktowany jest na szynie
100 Mhz czyli standardowo. Wystarczy ze go podkrece na 550 Mhz (szyna 110
Mhz) i wszystko jest ok!!! W ten sposob radzilem sobie przez ponad rok. Ni
estety ostatnio dysk twardy odmowil wspolpracy i musialem powrocic do usta
wien standardowych przy ktorych system (Win 98 SE) dziala dobrze dopoki nie
uruchomie jakiejs gry. Wowczas komputer wiesza sie po kilku minutach.

Problem na pewno nie jest zwiazany z :

- systemem (instalowalem kilka razy),
- sterownikami - sprawdzalem rozne,
- karta graficzna (sprawdzalem inne np. GeForce 4 MX i problem byl podobny;
natomiast moja karta na innych komputerach nie sprawia problemow),
- zasilaczem (w obudowie mam 200 Wat ale po zmianie na 300 wat problem poz
ostal).

Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Sam nie wymysle juz nic wiecej.

Pozdrawiam,

Łukasz.