Re: Dziwna polityka Iiyama (PL?)

Autor: Robert (robleg_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 11:34:03 MET

W artykule news:bsdc04$mpo$1_at_news.telbank.pl,
niejaki(a): Dj Gippo z adresu <djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl> napisał(a):

> W poprzednim odcinku telenoweli "Santa Barabara" marcus075 powiedział:

> ukryje w podwojnym dnie walizki...albo w podeszwach butow ;)

Oczywiście, nie chodziło mi o próbę przemytu, ale IRONIĘ na temat cen w
Polsce, które są często wyssane z palca.

Nawet nie myślałem o tym, żeby lecieć do Londynu, ale jeśli ktoś potraktował
to poważnie, i ma problem z cłem, i chciałby być w porządku to niniejszym
informuję, że gdy przywozi się jakiś towar, faktycznie płaci się cło, ale za
to z kraju, z którego wywozi się towar można uzyskać zwrot VAT.

Przy okazji - żeby nie być gołosłownym - współpracowałem z kiedyś z firmą
(dawno temu...), której opłacało się bardziej ściągać towar do sprzedania z
USA, niż u polskiego dystrybutora. O ile pamiętam, nie do końca było to
wszystko bardzo zgodne z prawem, ale - nie interesowałem się tym.

Pozdrowienia
Paweł Robert