Re: asus a7n8x-x nie wywietla nawet biosu

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 09:00:07 MET

>problem jak w temacie, po złozeniu do kupy, pali sie dioda zasilania,
>wiatrak na procu sie kręci a ekran czarny jak noc wigilijna,
>komp nie wydaje żadnych dźwięków.
>płyta walnięta i dopust boży
>andrzej

Miałem wczoraj dokładnie to samo, właśnie z tą płytą.
Myślałem już, że mogiła i przez świeta nie będe miał możliwości
odpalenia kompa. Ale rozłożyłem go i złożyłem od nowa i okazało się,
że problemem był sposób instalacji procka w sockecie. Sytuacje
naprawiło, zdjęcie wiatraka, wyjęcie procka i ponowne jego włożenie z
dość mocnym dociśnięciem i dopiero wtedy zamknięcie socketa. Po tej
operacji komputer odpalił bez bolca i działa jak na razie OK. Nie
pierwszy raz spotkałem się z czymś takim na płycie Asusa na socketA,
wygląda na to, że kupują jakieś badziewiarskie sockety, bo na epoxach
ktorych miałem w domu kilka, nie miałem takiego problemu, a procka nie
musiałem dociskać z siłą wodospadu do socketa.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com