Problem z tv-out ? (HIS Radeon)

Autor: wocio (wocio_at_plusnet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 01:34:44 MET

Witam

Mam dośc nietypowy problem z moją kartą graficzną. W archiwum nie znalazłem
żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi. Teraz konkrety:
Karta graf. to HIS EXCALIBUR 9000 pro w wersji vivo, posiadający komplecik
kabelków svhs, composite wej/wyj. Próba podłączenia kabelkiem svhs>euro
spełzła na niczym, okazało się że wina tv, ot nie obsługuje svhs i miałem
czarno-biały obraz. Postanowiłem więc podłączyć tv kabelkiem composite>euro,
kolorek owszem się pojawił i tu bym mógł zakończyć swoją odpowiedź jednak
jest pewnie ale... Z tym kolorkiem bywa różnie, raz jest na starcie raz go
nie ma, w ustawieniach wszystko wydaje się być w porządku, sytuacja kiedy
zanika kolor zdarza się zarówno podczas pracy na pulpicie, oglądania divx
itd. Ot po prostu kolor znika i mam odcienie szarości czyli czarno-biały.
Moja procedura w przypadku zaniku kolorku wygląda w następujący sposób,
odłączam kabel, zamykam system, podłączam kabel i ponownie odpalam kompa,
kolor pojawia się znowu, chociaż przynać muszę że ta sztuka czasem się nie
udaje :/. Moje pytanie brzmi - co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skopany tv out? Sterowniki? Kabel?

--
Pozdrawiam Piotr
wocio_at_plusnet.pl