Re: Logitech MX700 i czas ladowania i uzytkowania

Autor: Michal Racki (TO.TU.WYTNIJ.mracki_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 01:26:25 MET

pzi wrote:

> wszystkim narzekajacym na krotki czas pracy zdecydowanie zalecam
> poczekac z opiniami na zakonczenie okresu 3 ladowan i rozladowan,
> rzeczywiscie dopiero wtedy baterie osiagaja swoja maks pojemnosc
> (instrukcja nie klamie ;))

Ok, bede cierpliwy ;) Mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Ciebie po wylaczeniu
komputera dalej swieci sie dolna, czerwona dioda oswietlajaca podloze obok
"detektora ruchu" ? U mnie mycha po wylaczeniu zachowuje sie tak samo jak
przy wlaczonym kompie tj. podczas poruszania dioda swieci jasnym stalym
swiatlem natomiast w bezruchu przez moment swieci slabszym swiatlem, a
nastepnie zaczyna szybko migac i tak jest do kolejnego poruszenia myszka.
Czyli ogolnie dolna dioda oswietlajaca nigdy sie nie wylacza (tylko podczas
ladowania) i np. miga sobie przez cala noc.

Pozdrawiam,
Michal