SBL Digital Help me !!! dosc dlugie

Autor: Dj Joy (dj-joy_at_[NOSPAM)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 20:41:08 MET

Nie wiedzuiałem gdzie to wrzucic... mam problem z karta muzyczna ... SOUND
BLASTER LIVE DIGITAL 5.1 no wszytko ladnie ... sam xp ją wukrył ale nie
zaistalował :( Pamie jeszcze na SBL 1024 po istalacji u gory ekranu pojawial
sie mixser z efektami .... tu biore cd probuje istalowac i nic....nie
idze... no to odpalam menager urzadzen i biore katualizuje sterownimi...
przegladam wszystkie foldery na cd i d*** nie ma zadnego co by pasował ...;/
scaignałem z cr4eatice.com jakies trzy softy prubuje istalowac. .. i
pokazuje ze nie moze znaleźźć karty ... a co dziwne... ze biore aktualizuj
sterownik i wybieram jakis standardowy z WINDOWSA... i idzie z tym ze
prakrycznie sa tylko 2 glolsniki ;/ i nie ma tego mixserka o ktory mi
chodzilo ... czy kos misl taki problem moze ktosma sprawdzone oprogramowanie
do tej karty
A jużmyślalem, ze bede mógł sie cieszyc ładnych dzwiekiem ;>
Sound Blaster Live 5.1 Digital (bulk)
Dokladnie chyba Bulk tak mi siw wydaje number seryjny to SB 0220 ..starałem
się znaleźć jakiś maila ewentualnie tel. do przedstawiciela w Polsce..
nistety nie udało. się ... na stronie creative ni moge naleźć tych
sterowników ;/

--
Joy  -=> GG: 597291
www.radio.ceteko.com <><><><><><>