Re: problem sprzętowy z kompem (długie)

Autor: K_at_meleon
Data: Wed 24 Dec 2003 - 17:39:26 MET

> Witam!
> Zdejmij obudowę (przynajmniej z jednej strony) i pograj.
> Czasem dotknij (ostrożnie) radiatorów na karcie graficznej.
> Jak będzie parzyć, to ....
> Kompaner
> PS. Oczywiście - sterowniki (grafika i dźwięk) od MS, ustawienia sprzętu
> fabryczne.

Komp cały czas chodził i chodzi bez obudowy, blachy z każdej strony
pozdejmowane :) Co do karty to sprawdzałem - jest ciepła. Ręke na niej można
spokojnie położyć. Na pewno nie parzy, ale wyraźnie czuć ciepło.
Organoleptycznie to może być ~50 C lub troche więcej (przynajmniej tak mi
się wydaje). Wszystko chodzi cały czas na ustawieniach fabrycznych. Żadnego
elementu w kompie nie @.
Dzięki za zainteresowanie, mam nadzieję że jestem coraz bliżej rozwiązania
tego uciążliwego problemu.

--
Pozdrawiam, K_at_meleon
Wesołych Świąt